FÖRLÅT!

Förlåt för jag inte har uppdaterat något sen i torsdags... Men har haft dataförbud, eller ja jag hade det i fredags & igår hann jag inte sitta vid datan. Jag var på bio & såg "jag saknar dig" så jävla bra film, mer om det senare. Ska även berätta lite om helgen senare också. Måste också svara på alla era kommentarer. Tror även att svaren från frågestunden kommer upp idag, vi får se. Idag skulle jag träffa en killkompis men det vart inte så, fast var med han i gullmars i typ 10 min & då kom det fram en jätte söt bloggläsare & sa att hon älskade min blogg! Blir sååå himla glad av det. Ställde även upp på en fanbild också! Så du som kom fram skicka gärna bilden till mig på [email protected] så lägger jag upp den här! Men nu ska jag ta & läsa mailen sen ska jag svara på alla era kommentarer sen uppdatera bloggen. Uppdate soon!

hej fulbild!

Kommentarer
Postat av: Mickan / My Life In My Words

hallå tjejen !

Hur har du det ?



haft en bra helg ? :)

2011-09-25 @ 15:28:21
URL: http://miickzz.blogg.se/
Postat av: Chriis

fin blogg :)

2011-09-26 @ 15:15:02
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/
Postat av: vendela <3

kolla om det va du som vann min veckans blogg? :D

2011-09-26 @ 18:20:00
URL: http://vendelaaeriksson.blogg.se/
Postat av: REBECCA

Hej! Allt bra idag? Kram

2011-10-03 @ 09:28:55
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback