30-dagarsutmaningen

För att alltid ha något att blogga om kommer jag nu anta en 30-dagarsutmaning. Jag har skrivit listan själv, men om ni vill kopiera den så är det fritt fram att göra det. Om ni missar svaret på en fråga ni var intresserade av, så kan ni alltid klicka in er på "30-dagarsutmaningen" i kategorilistan till höger! Hoppas något av det här kommer intressera någon! ;)

Dag 1. Presentera mig själv.
Dag 2. Min första kärlek.
Dag 3. Mina föräldrar.
Dag 4. Mina galna sidor.
Dag 5. Vad är kärlek enligt mig?
Dag 6. Betydelsen & anledningen till mitt bloggnamn.
Dag 7. Mina mellannamn och vad jag tycker om dem.
Dag 8. Min största rädsla.
Dag 9. Något jag ångrar..
Dag 10. Varför jag började blogga.
Dag 11. Mina syskon.
Dag 12. Ett tillfälle jag skulle vilja göra om.
Dag 13. Min favorit mat.
Dag 14. Om jag spolade tillbaka tiden skulle jag spola tillbaka till.
Dag 15. Mina drömmar.
Dag 16. Min första kyss.
Dag 17. Mitt favoritämne.
Dag 18. Mina favoritbloggar och varför.
Dag 19. Min favorit födelsedag.
Dag 20. Mitt drömresemål.
Dag 21. Någonting jag oroar mig för.
Dag 22. Det här upprör mig.
Dag 23. Det här får mig att må bättre.
Dag 24. Det här får mig att gråta.
Dag 25. Min favoritlåt just nu.
Dag 26. Detta hatar jag.
Dag 27. Min favorit plats.
Dag 28. Det här saknar jag.
Dag 29. Om 10 år.
Dag 30. Min tro efter döden.

image description
Jag svarar på första frågan senare idag!



Kommentarer
Postat av: linnea

följer dig :)

2012-01-09 @ 17:36:38
URL: http://zzea.blogg.se/
Postat av: maria

visst, säg till mig när du följer mig så följer jag dig direkt! :)

2012-01-09 @ 20:29:52
URL: http://snyggbabian.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det var en lång lista :P

2012-01-10 @ 20:57:56
URL: http://susannetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback