DAG 10 - Varför jag började blogga.

Anledningen till att jag började blogga är för att jag ville ha det jag gjorde när jag var mindre som ett minne, om ni förstår? Det är bara inte den ända anledningen, men jag kände bara för att ge det en chans. Trodde inte att jag skulle tycka att det var roligt eller nått, men det är verkligen grymt roligt! Jag älskar er alla bloggläsare, ni är bäst. Men åter till ämnet. Den som fick mig att blogga var nog min bästavän Linn, har dock nästan ingen kontakt alls med henne nu vilket är synd! Men man glider alltid isär från varandra någon gång. Menmen! Denna blogg är verkligen inte den första bloggen jag haft, har haft en del bloggar innan som finns kvar fortfarande, kan länka dom senare i ett annat inlägg kanske!
Min första blogg skapade jag 2009 eller 2010, så har bloggat i 2 eller 3 år nu, ganska så länge! Men det är grymt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback