DAG 11- Mina syskon.

Jag har tre syskon på mammas sida, och två på pappas sida, en som tyvärr är död, och en som jag inte har någon kontakt med. Tänkte berätta lite om mina underbara syskon som jag har kontakt med!

Christopher Orrebrink.
Är min älsta bror på mamma's sida. Han är född 27 februari 1989.
Han jobbar som kock och när han inte jobbar så gillar han att vara med sin dotter Emilia på snart hela 6 år.
Han bor själv med min andra bror som ni kommer få läsa mer om senare i inlägget.
Han och jag är inte helsyskon, vi har bara samma mamma.
Han är verkligen superduper snäll och vill mitt bästa med allt. Jag älskar dig bror!

Conny Odén.
Är min yngsta bror av alla. Han är född 12 augusti 1992.
Han utbildade sig som servering och är utbildad servitör, men jobbar nu som smedslärling på DFF dörrar fönster och aluminium.
När han inte jobbar så gillar han att vara med sin son som är född 4 juni 2011, han är alltså inte ens ett år.
Han bor med min äldre bror en bit från där jag bor med min mamma & min syster.
Han är en underbar bror, som vill mitt bästa med precis allt. Jag älskar dig bror!

Stephanie Odén.
Är min ända syster som jag har som lever. Vilket kan vara jobbigt, menmen!
Hon är född 19 september 1996. Hon går nu i 9:an och funderar på att välja vård om omsorg inrikting ambulans sjukvårdare nu till hösten.
När hon inte går i skolan eller pluggar så gillar hon att kasta dart och vara ute med vänner.
Hon bor med mig och våran mamma, då vi brukar tröttna på varandra och börjar bråka.
Hon och jag är inte helsyskon, vi har bara samma mamma som ni kanske märker eftersom vi bor med henne.
Men hon är underbar och vill alltid mitt bästa med precis allt som alla mina andra syskon. Jag älskar dig syster!

Detta var alla syskon som jag valde att skriva om eftersom det är dom jag har någon kontakt med. Som ni kanske märker har jag inga helsyskon. Imorgon blir det att skriva om "dag 12 - Ett tillfälle jag skulle vilja göra om. " Stay tuned babys! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback