DAG 8 - Min största rädsla.

Detta inlägg skulle publicerats den 20/1-12, men glömde bort det. Så får ta det idag...

Jag har ett par styckna rädslor, så kan nog inte säga vilken som är min största rädsla. Denna dag kommer nog bli svår att beskriva, men ge mig ett försök..
Som jag sa precis har jag en del rädslor. Tror ingen människa har bara en rädsla, men det finns väl någon där ute som har de!
En av mina rädslor som jag personligen tycker är lite "gullig" är att någon av mina marsvin dör, dom är mitt allt verkligen! Dom finns här för mig alltid & båda älskar att mysa med en! Dom är mina abslout bästavänner. Jag vet att dom kommer dö någon dag, men den dagen längtar jag inte efter.

Nu kommer jag inte på något mer i detta inlägg, kort & tråkigt inlägg alltså! Senare idag kommer det upp "Dag 9- Något jag ångrar". Ska bli spännade och skriva om, så stay tuned! ;)

Kommentarer
Postat av: G A B R I E L L A D A F F O U R -

Kolla gärna in mina vinter bilder, bara skrolla ner lite grann och kommentera vad du tycker!

Kram ♥

2012-01-25 @ 20:45:40

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback