HALSFLUSS.

Rubriken talar nog för sig själv.. Jag har halsfluss, inget roligt! Var tvungen att åka till ett närsjukhus där jag bor & kolla vad de var för fel i min hals igår kväll, och dom gjorde sånt där odlingstest eller vad de heter om jag hade halsfluss & de hade jag! Därför vart det bara två inlägg igår, förlåt för de!

Vart hemma idag också, men tror nog jag ska orka mig iväg till skolan imorgon! Det beror på hur jag mår senare. Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, tog ett bad vid elva tid! Så är precis klar med sminket & allt. Kände att jag ville ta lite bilder, så sminka mig & plattade håret, haha! Just nu försöker jag föra över bilderna till datan, men mobilen vägrar ansluta till datan så det går inte så bra! Får smått damp på min laddare för den inte fungerar, haha! Brukar bara behöva starta om mobilen en gång för den ska ladda, men nu vägrar det fungera! Så tror nog jag får typ lägga upp alla bilder på blogg.se via mobilen, sen spara dom via den vägen. Men det blir bara jobbigt!

But anyways!
Nu ska jag gå & ta lite bilder med kameran eftersom mobilen vägrar att ansluta sig till datan. Sen ska jag fixa lite grejer med bloggen. Uppdaterar sen. Puss




Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en bra kväll :)

2012-01-31 @ 18:03:02
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: HANNA

sv: okej :D

2012-01-31 @ 18:35:31
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Isabelle :]

Åh stackars dig :(

2012-01-31 @ 19:14:27
URL: http://isaloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback