SVAR PÅ TAL!


Postad av: Felicia om Berättar om min sjukdom
mina kusiner och min styvpappa har ADHD, och jag börjar misstänka att jag också har det .. skulle du kunna säga ifall jag har det eller inte? eller det klart att du inte vet såklart men liksom ungefär känner du på dig ifall jag har det eller inte? för kolla här: på lektioner har jag väldigt svårt att koncentrera mig o jag kan få stora utbrott för småsaker, min data hackade och då slog jag med knytnäven på datan (inte på skärmen). så tror du jag borde kolla upp det eller inte? kram <3
SVAR: ADHD kan gå i arv d.v.s att om någon av dina biologiska föräldrar har ADHD så är det ungefär 90% risk att du också får det. Om dina kusiner har ADHD, så måste din mamma eller pappa ha ADHD för att du ska kunna "ha" det. Alltså jag tycker du borde prata med din mamma eller pappa om detta, för jag kan inte säga så mycket mer, hehe. Jag kan ju inte säga att du har det eller inte, för det är en sorts doktor som du får gå till & göra olika saker för att se om du har det! Men det verkar som du har en slags ADHD när du berättade lite om det som händer för dig på lektioner osv. Men det bästa du kan göra är att prata med dina föräldrar sötnos! Önskar dig all lycka till! Kram

Kommentarer
Postat av: martina

hej!

hur är det med dig idag? :)

2012-01-22 @ 15:28:38
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback