HAFT SUPERLÅNG BLOGGPAUS

Hejhej älsklingar! Längesen nu, men har haft en super lång blogg paus känns de som, har verkligen inte haft ork, tid eller lust till att blogga. Men kände för att posta ett inlägg nu så. Imorgon blir det skolan efter en hel vecka lov. Men slutar 11:35 imorgon för jag har halv studiedag så det är skönt, tre timmar skola bara.

Under tiden jag inte har bloggat så har de hänt en hel del verkligen, både roliga saker & tråkiga saker. Har blivit kär i världens mest underbaraste person, hihi. Men de jag absolut mest har gjort är att försöka sköta skolan som en idiot, rent ut sagt. Det har väll gått sådär, men gjort mitt bästa! Ska försöka sluta skolka helt och även vara med på idrotten också. 22-23 denna månad så är det utvecklingssamtals "dagar" i min skola, är väldigt orolig att jag inte ska vara godkänd i alla ämnen. Men man får hoppas!

Just nu gör jag inte så mycket, väntar på att mamma ska komma hem så vi kan äta lite gröt, mums. Är inte speciellt hungrig, vart bjuden på kinamat idag vid 3 & de säger jag aldrig nej till, haha! Men bloggar mer sen för mamma kom nyss hem så ska äta sen duscha och fixa för skolan. Puss

Bjuder på en nytagen bild, ofixad osv.


Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

2012-03-12 @ 02:23:29
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback