EN GÅNG VAR DU MIN, NU ÄR DU BARA EN DRÖM...

Förlåt för ingen uppdatering igår! Men det hände lite saker igår så jag orkade verkligen inte blogga.. Förlåt, men var jätte ledsen typ hela kvällen. Idag vart jag väckt vid kvart i tolv, chill! Jag är typ ändå fett trött? Haha! Just nu sitter jag nere hos mammas pojkvän & lyssnar på musik & så! Idag blir det nog bara att ta det lugnt. Måste även fixa en header nu också. Det är fan 4de advent imorgon.. Gud vad tiden går fort! Haha! Idag blir det nog en hel del uppdatering! En rabattkod kommer iallafall upp idag, wopswops! Så staytuned babys! Puss


Mitt hår ser fan rött ut...

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - tävling!

sv; ne är förkyld :( själv?

2011-12-17 @ 15:28:45
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är fint :) Själv? :)

2011-12-17 @ 17:35:49
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback