HEMMA!

Kom precis hem från att ha varit ute & lämnat min killkompis som skulle dra & köpa de sista julklapparna! Vi låg bara & kollade på tvn & hade det allmänt mysigt.. Han kanske kommer hit över sen igen idag, det beror på vad klockan blir. Just nu sitter jag & typ halv sover vilket är skit segt.. Har inte kunnat sova någonting inatt så är verkligen superduper trött nu, menmen.. Imorgon är det julafton, äntligen! Idag tror jag nog det kommer bli mycket uppdatering.. Det får vi ju se! Det kommer dock upp en tävling idag i bloggen. Så håll utkik för det vill ni verkligen inte missa!


Kommentarer
Postat av: Isabelle :]

Sv: Ok :D

2011-12-23 @ 10:43:52
URL: http://isaloll.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag ska handla julklappar, du då? :)

2011-12-23 @ 10:49:41
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Mickan / My Life In My Words

- Tack ! :)

Okej tack för tipset :)

2011-12-23 @ 11:52:39
URL: http://miickzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback