RABATTKOD!


Denna snygga dubbel ring kommer ifrån cocoo.se och kostar just nu bara 120 kr! Skynda & köp eftersom dom har sån stor rea på vissa smycken så försvinner det fort från lagret! Denna ring på bilden finns bara 2 styckna kvar på lagret ;)

Cocoo.se har en himla massa snygga & trendiga smycken! Så klicka in & unna dig själv med något smyke eller någon du tycker om! Cocoo.se har även börjat sälja en massa snygga mönstrade sjalar som kostar endast 195 kr. Detta vill ni väll verkligen inte missa? Så skynda att klicka in & köp!

Nu får ni även läsare 15% rabatt om ni uppger koden "bloggspecial" när du handlat klart i kassan!



Kommentarer
Postat av: Y A S S E - apple addict

Jag har en liknande :D

2011-12-17 @ 18:47:46
URL: http://iyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback