SNART FREDAG!

Snart är det fredag, äntligen! Ska bli så himla skönt. Idag var skoldagen rätt så chill :) Hade inte så många lektioner & sluta kvart i två alltid skönt! Kom hem runt två tiden då satt jag mig & pratade med Zarah & Jesper som kom hit ett tag! Värre mysigt! Vid halvfyra så åkte dom hem igen, vilket var synd! Ikväll blir det nog bara & chilla, eller fixa bloggen. vet inte ännu haha! Just nu sitter jag & lyssnar på One Direction, älskar dom! Kommer även något tidinställt i bloggen under kvällen trorjag. Måste fixa upp statestiken nu asså! Så blir kommer bli en fet jävla uppdate från & med nu! Puss

hej gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Isabelle :]

Så himla skönt att det äntligen är fredag imorgon :D

2011-12-15 @ 17:45:08
URL: http://isaloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback