SKIN SKIN SOM DEN SOL DU ÄR.

Rubriken kommer från en låt, som är jävligt fin. Kom inte på någon annan rubrik, menmen! Idag känner jag mig ovanligt glad faktiskt, iallafall just nu :) Idag vet jag inte vad som händer, ska inte gå på mötet.. Mamma ringde & sa att jag inte orkade komma.. Chillidill! Så det blir nog bara att ta det lugnt idag, men det kan vara jävligt nice det också ibland.. Vaknade vid elva tiden idag, har legat & pratat med min fina vän Sarah i telefonen, för vi skulle ju ses idag. Men det blir inte så, ingen av oss orkade. Haha! Så vi skulle ta det någon annan dag i veckan, vi siktade dock in på torsdag men vi får helt enkelt se hur det blir. Så idag ska jag försöka fixa det sista med bloggen & bara ta det lungt. Fixa en massa tidinställda så inte jag behöver tänka så mycket på bloggen.. Ska nog ta en bloggpaus & ladda om med ny ork.. Men då kommer det nog vara tidinställda inlägg. Men nu ska jag avsluta detta långa inlägg & göra något annat roligt. Uppdate soon babys!


Kommentarer
Postat av: keela

tack, vad glad jag blir :) det är bra med mig!

2011-11-01 @ 14:45:05
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback