FIXA BLOGGEN!

Hur mår ni idag då babys? Själv mår jag sådär, har jätte hosta & så. Förlåt för jag inte bloggade någonting mer igår, men orkade inte, hände en sak med F & så. Så skulle egentligen tagit en liten bloggpaus för jag mådde piss igår, men tänkte till lite extra & vill blogga fortfarande. Men kanske blir mest tidinställda & så! Men det får ju ni acceptera. Ska fixa lite mer med bloggen idag, gjorde inte det så mycket igår, menmen. Skulle ju åka till F direkt efter skolan idag, men det sket sig. Så vi får se när jag åker till honom! Men nu ska jag börja & fixa bloggen & svara på kommentarer & så. Vi hörs senare. Puss

igga allt, ful bild, hitta ingen annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback