MASSA INLÄGG..

Nu känns det bara som det blir inlägg på inlägg typ. Menmen! Nu får det bli så eftersom jag inte har uppdaterat någonting typ den senaste tiden! Grymt dåligt gjort av mig. Just nu sitter jag och kollar bloggar & bilder på min kamra. Hittade MASSA bilder som jag inte har laddat upp på bloggen, tex sen jag var på Eric Saade konseren på gröna lund i slutet på augusti, bilder från dopet som jag var på? Ja jag har en del bilder.. Laddade in 93 bilder denna gång och då var det inte ens hälften av alla bilder.. Wops säger jag bara. Menmen! Så jag tror det nog kommer att bli värsta bildbomben här i veckan, eller vad säger ni babys? ;) Dock inte alla på samma gång, haha! Typ dör av bilderna på Eric Saade, haha! & ja ni som undrar så ÄLSKAR jag Eric Saade, han är så fruktansvärt snygg & bra! Haha.. Jag har desutom rört hans mage (a) MOHAHAHAH! Nä nu ska jag sluta skryta & fortsätta att kolla på bilder på min drömman & fixa tidinställda tills imorgon, måste verkligen göra det.. Puss så länge!



Kommentarer
Postat av: frida

javisst !

2011-09-28 @ 19:32:28
URL: http://smiiileeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback