REDAN LAGT PÅ MED ÄLSKLINGEN!

Har redan lagt på med älsklingen, för han skulle vara lite social med hans polare och jag skulle kunna fota grejerna från shoppingen ;) Så nu försöker jag få in bilderna på datan men funkar dock inte så bra! Får snart damp, inte så bra.. Menmen! I värsta fall får jag ta bilder från internet & de kommer suga! Så måste faktiskt få in dom på datan. Men nu fungerade det, skönt! Men det är inte bilder på alla saker jag fick, för hittade inte alla saker.Sen kommer nog svaren från frågestunden bli ett tidinställt inlägg. Men nu ska jag fixa tidinställda inlägg & vänta på att alla 413 bilder & videos kommer in på datan... Lite jobbigt.. Uppdate soon babys!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gör inga länkbyten (: men vi kan byta bloglovin?

2011-09-28 @ 19:58:19
URL: http://thiswar.beldo.se

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback