SÖNDAG!

Idag är det redan söndag, otroligt fort vad tiden går! Har inte bloggat på hela veckan, förlåt! Men har haft bloggtorka. Vet att jag har missat massa av dom här 30 dagarna, ska börja skriva om det, kommer fortsätta från där jag började! Har lite smått bloggtorka nu också, vet inte vad jag ska skriva etc. Men jag hittar nog på någonting skoj! Sportlov om 2 veckor, skönt!

Har egentligen ingenting viktigt att säga åt er. Ska snart börja fixa med bloggen lite smått. Började redan innan att fixa lite med koder, chillidill! Ikväll blir det att kolla på "Kontoret" med Ove Sundberg, någon mer som ska göra det? :) Men tänkte göra tidinställda åt er nu så jag inte behöver fixa det senare ikväll. Uppdaterar senare! Puss

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback