DAG 1 - Presentera dig själv.

Ja nu tänkte jag köra igång med 30 dagarsutmaningen! Så nu tänkte jag presentera mig själv lite, kommer inte gå så bra, men ge det en chans!

Jag är en tjej som är född -98, så är alltså snart 14 år. Lever mitt liv söder om Stockholm med min mamma & min syster. Jag går på Brandbergsskolan, helt okej skola faktiskt! Trivs super där. På min fritid så sitter jag mycket vid datorn eller framför iPhonen och nördar Wordfeud & Temple Run. Är självklart med vänner också! Något av mina största intressen är att fota, så det kommer ni få se rätt så mycket av i bloggen framöver också! Jag hittade mitt fotointresse början av -10 tror jag det var. Jag fotar nu med en digitalkamra Nikon S3000, men önskar mig en systemkamera! Jag har halv 5 syskon också, mer om det i dag 11. Om jag skulle beskriva mig själv så skulle det nog vara oftast glad & omtänksam. Jag lever mitt liv med sjukdommen ADHD, mer om det kan du läsa HÄÄÄR! Min absolut största dröm är att bli fotograf, för jag brinner verkligen att fota!
Så följ med mig i min blogg där jag har drömmen att bli fotograf.

Undrar du någonting som inte finns med här? Skriv i en kommentar så svarar jag så fort jag kan!

image descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej gumman fin blogg du har fixat nu. Vill bara hjälp dig lite på traven ang din ADHD det är ingen sjukdom utan ett dolt handikapp. Hoppas att du får en härlig termin i skolan och får bra betyg.

Varma kramar faster <3

2012-01-13 @ 18:09:05
URL: http://egentillverkat.blogspot.com/
Postat av: Isabelle :]

Vad heter du på wordfeud?

Fin bakrund förresten :)

2012-01-24 @ 22:00:10
URL: http://isaloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback