DAG 2 - Min första kärlek.

5/12-10 blev jag tillsammans med en kille som heter Andreas Hultman, som man nog kan kalla "min första kärlek". Det höll i drygt 7 månader sen tog det tyvärr slut för en massa bråk mellan han & mig. Men vi pratar fortfarande idag & är nära vänner. Det är många som inte kan vara vänner med sina ex, men vi båda kom överens om att det var bättre om vi bara var vänner istället för tillsammans för massa tjafs & bråk mellan oss. Andreas var såklart inte min första kärlek, men det var mitt första seriösa förhållande. Jag var ju kär i typ allt & alla när jag gick på dagis och så! Men det här var nog allting jag har att skriva för idag! Imorgon blir det " Mina föräldrar" kommer bli spännade & roligt att skriva om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback