DAG 3 - Mina föräldrar.

Ja då kom vi till den här punkten, som är svår och skriva om enligt mig.. - men ge mig ett försök..
Mina föräldrar är verkligen världens bästa! Dom har alltid funnits här för mig och stöttat mig genom allt!
Jag säger ibland att jag hatar er & att ni är dumma i huvudet & sånt. Men det stämmer inte, jag älskar er över allt annat på denna jorden!
-
Mina föräldrar flyttade isär maj 2004 när jag bara var nästan 6 år. Jag bodde kvar hos min mamma med min syster och mina bröder. Där jag fortfarande bor men bara med min syster då mina bröder har flyttat hemifrån!
Min pappa fyller 47 eller 48 i år, vet inte riktigt.
Jag träffar min pappa inte så mycket för han jobbar ganska mycket. På hans fritid så fiskar han mycket och kastar dart också! Min pappa är en glad person och är väldigt ärlig men också jävligt snäll.
Men när jag väl träffar min pappa så hittar vi på saker oftast, tex. går på bio.
Min kontakt med min pappa är inte så bra, men den kunde varit sämre eller men även bättre.
Senaste gången jag träffade min pappa var i tisdags kväll men då vart det bara väldigt fort. Men senaste gången som vi hittade på någonting så var det på juldagen. Då gick vi och såg på "någon annan stans i sverige."
Min pappa är helt enkelt världens bästa pappa. Jag älskar dig pappa! ♥
-
Min mamma fyller 44 i år.
Jag bor hos henne som jag alltid har gjort. Hon jobbar som receptionist.
På hennes fritid så gillar hon att dans till dansbandsmusik. Min mamma är en väldigt glad person och är väldigt ärlig men också jätte snäll. Jag träffar min mamma varje dag då jag bor hos henne. Jag kan prata med henne om exakt allting, även att jag inte gör det alla gånger så vet jag att jag kan det. Jag och min mamma pratar rätt så mycket om allt möjligt. Vilket kan vara skönt ibland!
Jag och min mamma brukar inte hitta på saker själva så ofta då jag har en äldre storesyster som bor hemma här också. Men när vi väl hittar på saker själva så brukar det vara att vi myser ner oss framför soffan och kollar på teven, eller åker och kollar på kläder.
Det kanske inte låter som världens roligaste saker, men det är verkligen roligt att vara med min mamma!
Min mamma är helt enkelt världens bästa mamma! Jag älskar dig mamma! ♥

Jag har tyvärr inga bilder på någon av mina föräldrar och tror inte dom vill att jag ska lägga ut bilder på dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback