DAG 4- Mina galna sidor.

Ja då var vi vid en svår punkt igen då.. Jag tror inte detta kommer gå något bra.. - men ge mig ett försök..
Man kan tolka detta på två olika sätt. Antingen att galna sidor när man blir arg osv, eller när man är glad och gör konstiga saker ni vet? Så jag tänkte skriva om båda sakerna.
-

Jag tror att alla människor har galna sidor men vissa vågar visa det bättre & lättare än andra. Men det är vad jag tror iallafall.
-
Folk som känner mig vet verkligen att jag har mina galna sidor & att jag är en galen person. Jag älskar att bjuda på mig själv & gör det oftast på ett galet men roligt sätt. Det kan hända att jag ska säga något skämt och börjar skratta redan innan jag berättat skämtet.. Jag är en sån person som har ganska så torr & tråkig humor, tror jag..
När jag verkligen vill göra något galet & roligt så gör jag det.. Så som förra vintern då det var typ 1 meter snö, så sprang jag & en tjejkompis till mig ut i strumpor och mysdress rätt ut i snön och mulade varandra. Ett av mina galnaste minnen. Det var jävligt kallt men roligt var det.

När jag blir arg så kan jag bli jävligt arg faktiskt. Jag har gjort flera saker när jag varit arg som jag verkligen ångrar. Jag har sparkat min mamma i ilska. Jag har slitit sönder kläder som jag inte använder i ilska.
Jag blir oftast så arg att jag inte kan kontrollera vad jag gör & vad jag inte gör. Men jag får verkligen en stor ångest efter och börjar nästan alltid att gråta. Varför jag blir så arg som jag blir är för att jag har ADHD som ni kanske vet.

Detta var allt jag kom på i detta inlägg. Imorgon blir det "DAG 5- Vad är kärlek enligt mig?" Men ändrar nog det till " Det här vill jag bli när jag blir stor."




Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: tack för att du erbjöd dig, det är jättesnällt, men jag gör mina egna designers :)



allt är bara bra med mig, hur är det med dig? :)

2012-01-16 @ 15:45:56
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: HANNA

söt bild :)

2012-01-16 @ 16:56:22
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: G A B R I E L L A D A F F O U R -

sv; okey, följer dej med! ♥

2012-01-16 @ 19:07:59
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Sv: Kul att höra! :) Absolut, det vore jättekul om vi följde varande på bloglovin'. Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig också :)

2012-01-16 @ 22:47:03
URL: http://vanessaalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback