DAG 5- Det här vill jag bli när jag blir stor.

När jag blir äldre så vill jag antigen jobba som frisör eller stylist eller fotograf. Det är verkligen mina största drömmar. Varför jag vill det är för jag älskar att hålla på och fixa hår & sminka folk & sånt. Så tror nog att stylist eller frisör skulle passa mig! Anledingen till att jag även vill jobba som fotograf är för att jag verkligen älskar att fotografera. Det är verkligen någonting som får mig glad & på andra tankar.
Något av detta ska jag söka in till i gymnasiet, men vet inte exakt vilket. Men jag har ju drygt 3 år att tänka! Kanske väljer något annat att utbilda mig till, who knows...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback