DAG 7 - Min bästavän.

Jag har rätt så många bästavänner. Så jag vet inte vem jag ska välja som "min bästavän". Det är väldigt svårt, för alla är lika underbara & alltid finns här för mig. Men det finns två som betyder extra mycket för mig!

En av dom är Tim. Han är som en bror för mig. Han finns alltid här för mig. Jag kan skicka ett sms när som helst när jag mår dåligt. Och jag vet att han vill hjälpa mig till det bästa. Jag har känt honom i snart 14 år, och många mer år ska det bli. Jag träffar han varje dag nästan & jag blir alltid lika glad av att se han! Han är verkligen allt. Jag älskar dig bror!

Den andra är Sara. Hon är som en syster för mig nästan. Hon finns verkligen alltid här för mig. Hon & jag gick tillsammans på dagis. Det var där allt börja, det var där vi lärde känna varandra. Åren gick, jag började i en annan skola i förskolan sen böt jag när jag skulle börja i 2:an. Sen dess har hon & jag hållt ihop. Hon går i min klass, och är en riktigt skratteglädjare med dålig humor. Jag träffar Sara varje dag typ, och hon är den bästa tjejen på jorden. Jag älskar dig Sara!

Detta var nog allt om "min bästavän". Imorgon blir det Dag 8- Min största rädsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback