DAG 9- Något jag ångrar..

Detta inlägg skulle publicerats den 21/1-12, men jag kunde inte uppdatera, så får publicera det idag istället! Bättre sent än aldrig! ;)

Jag har gjort en hel del saker som jag ångrar. Alla människor gör någonting som dom ångrar senare i livet! Men det finns nog inte bara en sak som jag ångrar, utan nästan allt jag har gjort ångrar jag. Såklart menar jag allt dumt jag gjort!
Det jag ångrar mest är nog en sak som hände sommarlovet 2010. Kan berätta lite smått om det:
Jag var med ett par kompisar i stan och så skulle vi åka hem till en som bor i Bålsta. Så stod vi och väntade på tåget till Bålsta som gick vid ett tiden på natten. Alltså det sista tåget som går. Sen kommer det ett "gäng" ungdomar som var påverkade av alkohol och började smått tjafsa med mig och Rebecca. Rebecca var smått full för hon hade druckit lite, så hon typ börjar smått bråka med "gänget" så typ dom slår henne och skit. Sen kommer min dåvarande pojkvän Andreas och börjar tjafsa med dom så det blev värsta slagsmålet där. Så skulle jag och Isabelle gå imellan dom. Så Isabelle blev smått skadad, och jag fick en spark i magen och slag på armarna. Detta är inte allt som hände, men vill inte ta upp mer i bloggen då personerna som är inblandade vill inte att jag skriver ut för mycket.

Ni kanske inte förstår varför jag ångrar detta. Men nu när jag blivit äldre och förstår samhället bättre så känner jag mig smått skyldig på något sätt. Men jag vet att jag har inte gjort något fel eller så.

Senare idag kommer det upp " Dag 10- Varför jag började blogga". Det kommer bli roligt, så stay tuned babys! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback