GODMORGON.

Godmorgon babys! Sovit gott? Själv har jag sovit sådär! Vart väckt vid halv två av mamma, för då tyckte hon att jag inte fick sova mer.. Är jävligt trött idag & känner mig seg.. Men ska nog bara ta det lugnt idag, måste även börja få upp statistiken för den är usel just nu tror jag.. Haha! Kan ju inte kolla statistiken på blogg.se appen i mobilen vilket är synd! Kommer även upp ett apptips idag också! Svar på tal osv. Kommer bli en hel del uppdatering, så stay tuned babys! ;) Senare idag kommer det även upp en tävling här i bloggen, wopswops!! Men nu ska jag kolla om datan är ledig så jag kan fixa allting åt er!


Kommentarer
Postat av: Erika

SV: hej och tack:)

Jag avstår från tävlingen. Har ingen iphone:(

Men jag kan vara med nästa gång du har en tävling:)

kram

2012-01-02 @ 16:09:38
URL: http://prickelin.blogspot.com
Postat av: R A F A E L A ♥

SV: jag vill vara med i tävlingen men man måste blogga om det så jag avstår.

Tack ändå!

2012-01-02 @ 16:13:20
URL: http://rafaelasfoton.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Aha oj hehe sorry. Skönt, jodå! :D vad gö rdu?

2012-01-02 @ 16:22:55
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback