INGEN BRA DAG....

Hejhej babys! Hur har eran dag börjat? Min dag började inte alls bra. Jag hann inte till skolan i tid, bråk med mamma & pappa osv. Men just nu är det väll lite bättre iallafall. Ska snart gå & göra någonting till mig att äta. Är ensam hemma till ungefär 6 ikväll, vilket är segt! Men det är nog bra att jag får vara lite själv idag, när jag inte mår riktigt bra! Jag kommer även byta skola denna termin eller till 8:an, vilket kommer bli skönt. Men berättar mer om det senare.. När jag orkar, för har ingen lust just nu.
Jag har fått en hel del kommentarer om att jag skulle börja uppdatera bättre nu när jag hade en snygg design osv. Ja jag kommer börja uppdatera bättre och mycket mer. Men just nu är det så otroligt mycket som händer i mitt liv, så jag hinner inte med bloggen. Men jag ska försöka ta drygt en timma åt er varje dag till att uppdatera åt er & göra tidinställda inlägg. Bättre en ingenting iallafall när jag har det mycket omkring mig. Idag kan jag säga iallafall att det kommer bli en hel del uppdatering... Kommer upp en hiss & diss, insperation, frågestund ( kanske ) & en massa annat skoj! Ska även ha en bloppis här sen. Men nu kurrar min mage så ska äta någonting nu! Långt inlägg denna gång också..



Kommentarer
Postat av: Vanessa

Sv: Åh tack snälla för tipset! Det var jättesnällt, annars hade jag nog blivit arg på telefonen, batteritiden är ju ändå väldigt viktigt! :)



Nu följer jag dig också! Hoppas din dag blir bättre :)

2012-01-18 @ 14:25:13
URL: http://vanessaalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag gör jätte gärna bloglovinbyten, men då ska du INTE sluta följa mig efter en dag eller nått sånt. Jag gör jätte gärna länkbyten. Det är jag som har gjort designen, jag gör gratis designer men om ett tag börjar jag ta betalt. Vill du kommentera något elakt? Gör det, jag läggger det ändå i min carebox & bryr mig när jag vill & orkar. Alltså ALDRIG. För elaka kommentarer anmäls. Du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.

NU ÄR DET FRITT FRAM ATT KOMMENTERA!

Ditt fina namn?:
VIP?

Din msn-adress?: (Obligatoriskt i tävlingar. ( ONLY FOR ME.)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat!:

Trackback